Możesz dokonać zakupu jako Gość lub jako zalogowany Użytkownik/Użytkowniczka, wybierz produkt, dodaj go do koszyka, a następnie zrealizuj zamówienie z wybraną formą płatności i dostawy.
- płatności online: wszystkie realizowane przez portal Przelewy24.pl
- płatność przy odbiorze
Jeśli założyłeś/ łaś profil na stronie www.gwiazdkaznieba.com.pl możesz sprawdzić obecny status swojego zamówienia na swoim profilu, w zakładce "Moje zamówienia".
Nowe zamówienie - zamówienie zostało złożone.
W trakcie realizacji - płatność za zamówienie została zaakceptowana, biżuteria jest pakowana i przygotowywana do wysyłki.
Zrealizowane - zamówienie zostało przekazane firmie kurierskiej do doręczenia.
Zamówienie anulowane - zamówienie zostało anulowane, a środki zwracane są na konto Klienta
najszybciej jak to możliwe.
Change orders are handled on a case-by-case basis, and any changes to the original scope of work will be discussed and approved by all parties before proceeding.
Dostawa kurierska(DPD) odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00- 17:00. Dostawa zajmuje od 1 do 2 dni robocych. Dostawa do urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7 realizowana jest 7 dni w tygodniu.
Dostawa za granicę jest możliwa po uprzednim kontakcie z Obsługą Klienta. Informacje w zakładce KONTAKT
Konsument ma prawo do zwrotu zakupionego produktu w terminie 14 dni od daty doręczenia. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest wysłanie produktu w stanie nienaruszonym.
W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.
1. Zakupy na stronie www. gwiazdkaznieba.com.pl
1.1 Możesz dokonać zakupu jako Gość lub jako zalogowany Użytkownik/Użytkowniczka, wybierz produkt, dodaj go do koszyka, a następnie zrealizuj zamówienie z wybraną formą płatności i dostawy.
Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na adres Sprzedawcy. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.