z lotu 1. pozostało: 136

0.00  0

Koszyk

Brak produktów w koszyku.

0.00  0

Koszyk

Brak produktów w koszyku.

z lotu 1. pozostało: 136

FAQ

Możesz dokonać zakupu jako Gość lub jako zalogowany Użytkownik/Użytkowniczka, wybierz produkt, dodaj go do koszyka, a następnie zrealizuj zamówienie z wybraną formą płatności i dostawy.

- płatności online: wszystkie realizowane przez portal Przelewy24.pl
- płatność przy odbiorze

Jeśli założyłeś/ łaś profil na stronie www.gwiazdkaznieba.com.pl możesz sprawdzić obecny status swojego zamówienia na swoim profilu, w zakładce "Moje zamówienia".

Nowe zamówienie - zamówienie zostało złożone.

W trakcie realizacji - płatność za zamówienie została zaakceptowana, biżuteria jest pakowana i przygotowywana do wysyłki.

Zrealizowane - zamówienie zostało przekazane firmie kurierskiej do doręczenia.

Zamówienie anulowane - zamówienie zostało anulowane, a środki zwracane są na konto Klienta

najszybciej jak to możliwe.

Change orders are handled on a case-by-case basis, and any changes to the original scope of work will be discussed and approved by all parties before proceeding.

Dostawa kurierska(DPD) odbywa się od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00- 17:00. Dostawa zajmuje od 1 do 2 dni robocych. Dostawa do urządzeń InPost Paczkomat ® 24/7 realizowana jest 7 dni w tygodniu.

Dostawa za granicę jest możliwa po uprzednim kontakcie z Obsługą Klienta. Informacje w zakładce KONTAKT

Konsument ma prawo do zwrotu zakupionego produktu w terminie 14 dni od daty doręczenia. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest wysłanie produktu w stanie nienaruszonym.

W przypadku wystąpienia wady zakupionego u Sprzedawcy towaru Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym.

1. Zakupy na stronie www. gwiazdkaznieba.com.pl

1.1 Możesz dokonać zakupu jako Gość lub jako zalogowany Użytkownik/Użytkowniczka, wybierz produkt, dodaj go do koszyka, a następnie zrealizuj zamówienie z wybraną formą płatności i dostawy.

Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na adres Sprzedawcy. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.